Jak wysłać fakturę na e-mail kontrahenta
Aby system mógł wysyłać faktury, wykonaj 2 proste kroki:
1. W dziale Konfiguracja wybierz Dane firmy, kliknij Opercja - Edytuj. Przjdź na zakładkę Adresy/kontakt i wpolu E-mail wprowadź swój adres e-mail.
Kliknij Zapisz.
2. W dziale Kartoteki wybierz Kontrahenci. Podświetl na liście wybraną firmę, kliknij Edytuj, przejdź na zakładkę Dane dodatkowe i w polu Email wpisz adres, na który kontrahent ma otrzymywać faktury.
Kliknij Zapisz.
Wysyłka dokumentów
W dziale Sprzedaż wybierz Dokumenty sprzedaży.
W polu wyszukiwania możesz wpisać numer szukanego dokumentu, numer NIP kontrahenta lub jego dane adresowe.
Okno pozwala również na ustawienie okresu z jakiego mają zostać wyświetlone dokumenty oraz ich rodzaju, czy statusu.
Podświetl dokument na liście i wybierz Wyślij.
Jeśli chcesz, aby na Twoją skrzynkę wysyłane były kopie wysłanych dokumentów, to w dziale Konfiguracja wybierz Ustawiania, przejdź na zakładkę E-mail, kliknij Edytuj.
Zaznacz pole "Wysyłać kopie dokumentów do ukrytej wiadomośći na (poniższe mail'e)", w polu Lista email, wprowadź swój adres mailowy.